2025/26. õppeaasta eesmärgid
- Õppe- ja kasvatusprotsess
- Jätkutegevused lugemisstrateegiate teadlikul õpetamisel ja nende kasutamise monitoorimisel koolis.
- Jätkutegevused mänguvaatluste tegemisel ja analüüsimisel lasteaias.
- Digipädevuse tõstmine ja digiõppe võimaluste kasutamine õppetöös.
- Õppekava lasteaia osa uuendamine.
- Personalijuhtimine
- Oleme õppiv kool – Heaolu loova kooli mudeli loomine läbi vaikuseminutite programmi.
- Teadlik fookus õppija võimekususkumuste toetamisel nii lasteaias kui koolis
- Nüüdisaegse õpikäsituse juurutamine nii lasteaias kui koolis.
- Koostöövestluste läbiviimine personaliga, arenguvestluse sisu täiendamine.
- Koostöö huvigruppidega
- Kommunikatsiooniplaani koostamine.
- Koostöö koduvalla teiste koolidega.
- Koostöö Käru muuseumi, raamatukogu, rahvamaja ja kogukonnaga.
- Eestvedamine ja juhtimine
- Teaduspõhise õpetamise süsteemi juurutamine kool-lasteaias.
- Koostöise tegevuskultuuri juurutamine kool-lasteaias
- Nüüdisaegse õpikäsituse juurutamine kool-lasteaias
- Ressursside juhtimine
- Lasteaia pinna suurendamine ühe rühmaruumi võrra.
- Tõenduspõhise enesehindamise süsteemi toetamine digitaalsete lahendustega.